RAHVATANTSIJATE PREEMIAREIS TALLINNASSE

Me käisime 4. septembril rahvatantsurühmaga preemiareisil Tallinnas. Külastasime Tervisemuusemi. Rääkisime inimese kehast ja kui palju peab olema söömiste vahe. See peab olema vähemalt 3 tundi. Saime erinevaid mänge mängida. Muuseumis oli koer ka.

Pärast käisime veel Lennusadamas. Seal me saime ka mängida ja laevadel käia. Tagasi sõites lauldi ja mina ka laulsin. Selline oligi preemiareis.  (Maria Täär, 3. klass)

Tallinnas oli väga tore! Näiteks lasime me bussis muusikat ja ma mängisin sõbraga „Unot“.

Tallinnas me käisime Tervisemuuseumis ja Lennusadamas. Kolasime ka Linnahalli katusel. Tervisemuuseumis oli väga äge. Lennusadamas oli ka väga äge-seal oli laevu, purjekaid, tanke, allveelaevu ja muud. Tervisemuuseumis oli meil alguses giid, aga pärast me saime seal ise ringi vaadata. Seal oli silmakontroll ja mängud kui kiiresti sa reageerid või mis lõhna sa tunned.

Reis oli väga pikk, aga ma ei olnud üldse väsinud. Lähen ka sel aastal hea meelega rahvatantsu. (Saara Siilbek, 3. kl)