8. JA 9. KLASS RIIGIKOGUS

6. aprillil käisid 8. ja 9. klassi õpilased Tallinnas. Kooli juurest hakkasime sõitma kell 7.30. Tallinna jõudsime umbes kell 11. Kõigepealt läksime Paksu Margareetasse, kus asub praegu Meremuuseum. Seal rääkis giid meile ehitise ajaloost ja tutvustas hoonet.

Riigikogusse jõudsime kell 13. Kui hoonesse sisenesime, tehti meile turvakontroll. Pidime näitama oma isikut tõendavat dokumenti ja läbima turvavärava. Meile tehti hoone lühitutvustus ja näidati maketti. Peale lõunapausi läksime kuulama Riigikogu istungit, mis oli väga põnev. Me nägime palju kuulsaid poliitikuid, keda tavaliselt oleme harjunud vaatama televiisorist. Hiljem saime küsida küsimusi Reformierakonna esindajalt Lauri Luigelt, kes on ka Pühajärve Põhikooli külastanud. Kui ekskursioon Riigikogus läbi sai, ronisime Pika Hermanni torni tippu. Just sel hetkel, kui tippu jõudsime, hakkas vihma sadama, aga vaade ilusale pealinnale oli seda väärt.

Tagasiteel tegime pausi Ülemiste keskuse juures, kus saime veeta tunnikese. Tallinnast lahkusime kella viie ajal. Tagasisõit oli väsitav, aga lõbus. Kooli juurde jõudsime kell 19.36 ja meie tore reis oligi läbi.